Wisata Jabar

Kata Seru dalam Bahasa Sunda dan Contoh Penerapan dalam Kalimat

share to whatsapp



Contoh kata seru dalam bahasa Sunda

Kecap panyeluk itulah nama lain kata seru/interjeksi dalam bahasa Sunda. Kecap panyeluk adalah kata tugas untuk mengungkapkan rasa hati manusia. Untuk memperkuat rasa hati sedih, heran, dan jijik seseorang memakai kata tertentu disamping kata yang mengandung makna pokok yang dimaksud.

Berikut ini beberapa contoh kata seru dalam bahasa Sund:

Huh, hanas ditungguan titatadi, ari pék teu datang!
(Huh, boro ditungguin dari tadi, gak datang!)

Euleuh-euleuh, ari manéh HP keur dicharge ngadon dicabut!
(Kamu gimana sih, HP lagi dicharge kok malah dicabut)

 Éy, geuleuh pisan urang mah ka lalaki nu teu daék ngamodal.
(Benci banget aku pada cowok yang gak mau ngemodal)

 Adeuh, angger ari geus datang telat téh.
(Hadeuh, kebiasaan kalau sudah datang telat)

 Alhamdulillah, urang katarima kuliah di Unpad.
(Alhamdulillah, saya diterma kuliah di Unpad)

 Aduh, poho konci motor tinggaleun di warung.
(Aduh, lupa kunci motor ketinggalan di warung)

 Ah, modus waé manéh mah. Tong sok ngabohong ah!
(Ah, kamu modus aja. Jangan suka ngbohong ah!)

 Na, ari manéh kalakuan téh jiga kitu patut.
(Kenapa kamu kelakuan suka gitu aja)

Yeuh, ari diomongan ku kolot téh kudu nurut!
(Kalau diomongin sama orang tua tuh harus nurut)

Oh, éta mah nini téré kuring nu ka-4!  
(Oh, itu nenek tiri saya yang ke-4!)

Anjir, si éta wanian geus nalikung kabogoh urang.
(Anjir, dia udah berani menikung pacar saya)

 Ambuing, Néng Luna beuki geulis waé.
(Neng Luna makin cantik aja)

Sukur, ayeuna manéh geus éling deui.  
(Syukur, sekarang kamu sudah sadar kembali)

Héy, kamana waé? Tos lami teu katingal.  
(Hai, kemana aja? Sudah lama gak kelihatan)

Jih, naha teu apal kitu?  
(Lah, kenapa gak tahu gitu?)

 Oh, éta mah kuring gé apal atuh.  
(Oh, itu saya sudah tahu tuh)

Masya Allah, si éta beuki dieu téh katingali tambah suksés waé.
(Masya Allah, dia tambah ke sini terlihat makin sukses aja)

Édun, manéh beuki kasép waé euy.
(Wow, kamu makin ganteng aja)

Tah, tingali uing geus boga HP anyar. 
(Nih, lihat saya udah punya HP baru.)

Hah, teu percaya uing mah, sumpah!
(Hah,  aku gak percaya, sumpah!)

------
Kumpulan artikel Belajar Bahasa Sunda lainnya LIHAT DI SINI


share to whatsapp